• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : آقاي قاليباف سلام !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صديقه ربيعيان 

    سلام و خداقوت

    آقاي مهندس قاليباف من از شما ممنونم براي ما مردم خيلي زحمت كشيديد . بنده از شما تقاضا دارم حال كه زحمت كشيديد

    پروژه مترو فرهنگسرا را افتتاح كرديد ساعت كاري مترو اصلاً براي ما فايده اي ندارد ما اهالي فرهنگسرا كه اكثريت كارمند و شاغل هستيم به اين امكانات در صبح اول وقت نياز داريم . خواهشمنديم دستور بفرمايد ساعت مترو را به صبح انتقال دهند و زودتر مثل مابقي ايستگاهها كار كنند .

    با تشكر اهالي فرهنگسرا

    حيف شخصيت آقاي قاليباف كه با احمدي نژاد كار ميكنه . با نفرت از احمدي نژاد ديگر به شهر هم اهميت نميدهيم.
    با
    پدرخوانده...؟
    بروزيم
    + هديه 

    در مورد مديريت ويتريني قاليباف كاملا با شما موافقم. تبليغات گران قيمت و پرهزينه ايشان براي انتخابات رياست جمهوري يكي از نمونه هاي روشن خودباختگي و ويترين گرايي ايشان بود.

    ايشان فكر مي كند مردم هم مثل خودشان عقلشان در چشمشان است. برعكس، مردم اصلا به ايشان و تبليغات پرخرجشان اعتنايي نكردند.

    الآن هم در شهرداري بيشتر به دنبال اين هستند كه يه جوري سر و صدا راه بندازند و خودنمايي كنند تا شايد اقبال ازز دست رفته مردم را دوباره به خود جلب كنند.

    + مسلم 

    سلام حاجي جون

    خيلي خوب بود اين دو سه پست آخر

    اينكه بر مبناي سخنان آقا بيايم و اتفاقات دور و برمون رو تجزيه و تحليل كنيم خيلي خوبه.

    موفق باشي و پايدار.

    علي يارت

    بسم رب الشهدا

    سلام عليكم عزيزم

    به نكات خوب و قابل توجهي اشاره كرديد

    حاجي اخه نمي دوني اقاي قاليباف نيتش خير بوده مي دوني چرا ؟ اخه ميگن بهترين راه رفتن به تهران پارس از آزادي BRT ،چون خواسته مردم سختشون نشه كه بگن( بهترينB راه R تهرانپارس T )مخفف مي كنن و ميگن BRT .بلاخره نمود فرهنگ سازي رو بايد اينجاها ديد.

    نكته قابل توجه ديگه كه فراموش شده شاكله كنوني شهرداري تهرانه جالبه يه تحقيقي بكنيد ببينيد كيا جذب شهرداري شدن تو اين مدت . افرادي كه در مجلس 6 حضور داشتند و در دو دوره اخير به خاطر مشكلات... رد صلاحيت شدند جايي جديدي پيدا كردند به اسم شهرداري تهران و جذب اونجا شدند .اگر نياز بود اساميه اين افراد و سابقشون رو در ژست بعدي براتون ميزارم .

    ودر هر حال اعتقاد دارم اقاي قاليباف روزه داره و و قبل از اذان افطار نكرده ،اميداوارم رسيدن به پست رياست جمهوري باعث نشه اين روزه افطار بشه.التماس دعا.

    يازهرا.س.

    دل ديونه نداره باكي از حرف زمونه... آخه داروي دل اون خاك قبر بي نشونه

    پس كي بايد پيشرفت كرد . از انها ياد نگيريم از كي باد بگيريم . مگر خودمان چيزي داريم يا هست كه كسي نخاوهد انجام دهد .شما بيا پيشنهاد بده عمل كنن . هي ميگيد لنگش كن
    پاسخ

    عرض كردم كه مثل اينكه حوصله‌ي كامل خواندن را نداشتيد! بنده كه اتفاقاً تاكيد كردم كه بايد ياد بگيريم و يادگرفتن و شاگردي كردن را ننگ و عار نمي دانيم. به جاي اينكه اين همه وقت بذاريد براي كامنت گذاشتن بهتر بود مطلب رو كامل مي‌خونديد!

    حاجي ديگه داري بي ربط حرف مي زني!!!!!!!!1

    پاسخ

    ظاهراً درست و كامل مطالعه نفرموديد. چون از خودم حرفي نزدم؛ از "آقا" گفتم عزيز جون!
    + رضا 

    سلام

    به نظر من، هم بي انصافي و هم کلي گويي کرده ايد. متاسفانه اين هم يكي از همان خودباختگي هاست. البته نقطه مقابلش. يعني خودباوري كاذب!

    شما همه كارهاي ديگر ايشان را ول كرده ايد و الا و بلا همين يك نقطه يعني كلمه بي آر تي را چسبيده ايد! توضيح نداديد كه ساير مصداقهاي اين خودباختگي در فعاليت آقاي قاليباف چيست؟ چرا فقط دو سه جمله پاياني نظر شما را گرفت؟

    عبارت خط اتوبوس تندرو و خطوط سريع السير هم از همان روزهاي اول گفته شده و ميشود. اما گويا فكر كرده ايد كه ايشان از ابتدا و به عمد سعي بر جا انداختن يك واژه غلط داشته است. به جاي نوشتن يك ايراد و سپس عموميت دادن آن به كل عملكرد شهرداري و سياه نمايي و زير سوال بردن كليه آثار و اعمال يك فرد يا يك سمينار يا يك پروژه، بهتر بود اول كليه مصداق هايش را روشن ميكرديد تا با كلي گويي هايتان بي انصافانه كليه زحمات يك فرد را زير سوال نبريد.

    شما با اين همه ادعاي پيرو رهبر بودن، بد نيست به سخنان ديگر رهبرمان هم گوش دهيد. آنجا كه درباره بي انصافي، سياه نمايي، نقد مغرضانه، و بزرگ نمايي نقاط منفي دولت نهم فرموده اند. ظاهرا قاليباف هم جزئي از دولت نهم و حامي اصول گرايان است. اما متاسفانه دشمن انگاري آقاي احمدي نژاد كه گريبان ديگر كانديداهاي قبلي را هم گرفته روي هواداران سينه چاك ايشان هم تاثير منفي گذاشته.

    علت اين نارضايي ها و اظهار نفرت ها هم چيزي جز تفاوت در عملكرد شهردار فعلي با مدعي خدمت قبلي نيست.

    متاسفانه عملكرد متفاوت شهرداري در زمان آقاي قاليباف با آقاي احمدي نژاد مايه آبروريزي رييس جمهور فعلي با آن همه ادعاي خدمت! است. از ناتمام گذاشتن برج ميلاد و عقب افتادگي جبران ناپذير آن تا مسئله منوريل كه با آن همه اصرار آقاي احمدي نژاد بر علمي! بودن و تخصصي! بودن معلوم شد نه تنها صرفه اقتصادي و ترافيكي و مديريت شهري نداشته بلكه بدون مجوزهاي لازم و مثل وضعيت كنوني كشور هردمبيل و كارشناسي نشده و با اصرار فراوان در دست اقدام بوده است.

    به هر حال اينكه نظر آقاي قاليبلاف و بعد نظر رهبر را به هم چسبانديد تا اين نتيجه حاصل بشود كه آقاي قاليباف خودباخته! است نظر جالب و با نمكي بود كه در تعصب و جهل تان ريشه دارد.

    احتمالا منظور آقاي قاليباف را متوجه نيستيد كه اختراع دوباره چرخ يعني چي. يعني كنار نهادن مباني علم اقتصاد و فرمول اقتصاد را دوباره از نو نوشتن و اختراع روش جديد در بودجه نويسي و ابداع روش هاي نو در مديريت و اداره كشور آنهم با ادعاي اداره مديريت جهاني! و صدور آن به كشورهاي جهان! كه همگي از شاهكارهاي شهردار قبلي و رييس جمهور فعلي است.

    بيشتر از اين بازش نميكنم اما نميفهمم چرا بچه هاي به اصطلاح ارزشي و مذهبي و طرفدار احمدي نژاد از قاليباف به علت همين تفاوت عملكردها و حرف ها و ادعاهايش كه برخلاف رييس جمهور متظاهرمان است بدشان مي آيد و هر جا دست شان برسد بچه مسلمان بودن را ميگذارند كنار و عين آبخوردن تهمت و آبروريزي و موج تخريب راه مي اندازند ولي همين كه كسي از رييس جمهور محبوب القلوب! و عزيز شان انتقاد به حق كند او را متهم به جو سازي و سياه نمايي ميكنند.

    شايد در باطن تان به تفاوت نتيجه واقعا عجيب سه سال كار شهردار فعلي با شهردار قبلي شده ايد و بغض ناشي از حسد راه ديدن حقيقت را بسته است.

    پاسخ

    متاسفم كه ظاهراً نه كامل خوانده‌ايد و نه متوجه منظور من شده‌ايد و خودتان گرفتار همان تهمت‌هايي شده‌ايد كه به بنده زده‌ايد.بنده نه طرفدار احمدي‌نژاد هستم و نه قاليباف؛ ما پيرو ولايتيم و مخلص هركسي كه در مسير ولايت باشد. همانطور كه هم در ابتداي اين پست و هم در پاسخ كامنت يكي از دوستان تاكيد كردم، آقاي قاليباف را مديري ارزشي و توانمند مي‌دانم و اميدوارم كه در انجام وظايفشان با توفيقات بيشتري هم روبرو شوند؛ اما اين باعث نمي‌شود هشدارهايي كه به عنوان يك طلبه به نظرم مي‌رسد را بيان نكنم. همانطور كه در پست قبلي هشدارهايي را به آقاي احمدي‌نژاد داده‌بودم. درباره بي.آر.تي هم گفتم كه يك مثال است و اتفاقاً استعمال واژه‌هاي بيگانه نماد خودباختگي است (همانطور كه در جملات آقا هم همين مطلب روشن مي‌شود) يعني كساني كه اصرار دارند حتي در سطح واژه و كلمه از لغات بيگانه استفاده كنند، به طريق اولي به الگوهاي توسعه‌ي بومي اعتقادي ندارند و در برابر الگوهاي توسعه‌ي غربي خودباخته هستند. از نظر مصاديق بيشتر بهتر است يكي دو مصاحبه از آقاي قاليباف را با دقت بيشتري گوش دهيد تا بهتر متوجه بشويد. همچنين سابقه‌ي عملكرد ايشان در نيروي انتظامي هم هنوز از يادها نرفته است و مرسدس بنزهاي پرهزينه‌ي پليس كه فرمانده‌ي بعدي نيروي انتظامي از هر فرصتي براي خلاص شدن از دست آنها استفاده مي‌كند هنوز جلوي چشم‌هاست. بعضي از دوستان مديريت آقاي قاليباف را "مديريت ويتريني" نام مي‌نهند كه به نظرم نام بي‌ربطي نيست. يعني آنقدر كه به ظاهرپردازي و ظاهرآرايي اهميت مي‌دهند به دنبال عمق كار نيستند. نمونه‌اش همين بنزهاي پليس كه به خاطر فقدان و گران بودن لوازم يدكي اصلاً براي پليس به صرفه نبوده ولي به جهت قيافه داشتن ظاهر خوبي از پليس در چشمها ايجاد كرده بود. مصاديق زيادتري هم هست كه اگر واقعاً دوست داشتيد بدانيد مي‌توانم در گفتگوي دوطرفه خدمتتان عرض كنم. باز هم به خاطر كج‌فهمي و قضاوت غيرمنصفانه‌تان براي‌تان متاسفم و دعا مي‌كنم خدا به همه‌ي ما بصيرت عطا بفرمايد.

    سلام حاج آقا

    خدا قوت

    انصافا موضوع مهمي است که به خوبي نيز نگارش شده. همين مثال شما (بي.آر.تي) مدت هاست که گلوي بنده را فشار مي دهد.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام برادر. بزرگواريد. ان شاء الله خدا ما را اصلاح كند. يا علي
    + صدرا 

    بي انصافي نكن برادر. خدا رو خوش نمياد.

    كر نكنم آقا هم هرگز چنين حرفي رو خوش انصافي بدونن

    پاسخ

    سلام برادر. كاش مي‌فرموديد كجاي اين مطلب بي‌انصافي است. اينكه مديران ما نبايد خودباخته باشند؟ يا اينكه بايد بين زشت دانستن آموختن از ديگران و خودكم‌بيني و ضعف نفس نشان دادن دربرابر آنان فاصله قائل شويم؟ يا ...!؟ به هر حال كاش توضيح مي‌داديد.

    سلام حاج آقا

    خدا قوت

    انصافا موضوع مهمي است که به خوبي نيز نگارش شده. همين مثال شما (بي.آر.تي) مدت هاست که گلوي بنده را فشار مي دهد.

    دعا بفرماييد.

    +

    سلام

    اگر همه توضيخات شما بر مي گردد به اي جمله آخر:

    ،،خداي‏نخواسته اين اجلاس پرهزينه که به فرموده‏ي شهردار محترم بايد کلاس درسي براي آموختن ايشان و هم‏کارانشان باشد، به محملي براي تبليغات پر زرق و برق زودهنگام رياست جمهوري تبديل نشود.،،

    لطفا كمي برگرديد به عقب و دور نگاهي بيندازيد به اواخر دوره شهرداري احمدي نژاد

    پاسخ

    سلام عليكم. نه خير! همه‌ي توضيحات من به جمله‌ي آخر بر نمي‌گردد!
    + اميرحسين 

    بنام خدا

    هر كس در پيشگاه خدا دست كم به اندازه فهمش مسؤوله.

    من هم انتقادهايي به اين آقا دارم اما به نظرم در ميان اين همه مدير بي كفايت كه هيچ عرضه اي بجز پز دادن و ادعا كردن و چندجا بطور غير قانوني، زيردستان را براي چند برابر دستمزد ضايع كردن ندارند، خيلي عجيبه كه به ايرادهاي جزئي مثل نامگذاري بپردازيم.

    مرد مؤمن مگر مديران ديگر اصلا كاري هم مي كنند كه برايش اسم بگذارند؟

    هر چند انتقاد شما به نام گذاري فينگليش درست است.

    پاسخ

    سلام. بنده معتقدم آقاي قاليباف مديري توانمند و خوش سليقه و خوش فكر است و ان شاء الله اگر در شهرداري استقامت كند مي‌تواند پروژه‌هاي مهمي را در شهر تهران به سرانجام برساند. در مورد بحث نام‌گذاري بهتر است يك بار ديگر جملات آقا را بخوانيد. اگر اين اشكال يك ايراد جزئي بود مسلماً آقا آن را به زبان نمي‌آوردند. بحث نام‌گذاري به انگليسي، نماد و نشانه‌اي است از "خودباختگي" در برابر تمدن غربي؛ به علاوه خود اين كار باعث لطمه خوردن به زبان شيرين فارسي ميشه كه يكي از پايه‌هاي تمدن ايراني ماست.