• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : رأساً وارد ميدان مي‏شويم
  • نظرات : 8 خصوصي ، 30 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام

    خسته نباشي همفكر

    با اجازه من شما را لينك wwtt.blogfa.com

    السلام عليكم و رحمه آه من بُعد الطريق في انترنت انا العبد الذي ...

    خوبيد كه انشاءالله ،كم اُوردم عربي حرف بزنم دعوت رسمي از شما به عمل مياورم به وبلاگ هواي بندگي (بلاگفا) حضورتان رابه بنده حقير الذليل ... برسانيد تا ما هم ،كسب فيض كنيم و هم مطلب براي وبلگمان فرمايش كنيد چون تازه امروز هفت بهمن در سايت ادبيات راه اندازيش كردم و بايد امداد هاي مجازيتان را نصيب حال همچون مسكيني بفرماييد .

    به اميدفضاي بيشتر درپارسي بلاگ برايتان

    هادي

    با سلام

    دوست عزيز

    ما نيازمند تعريفي نو از ولايت فقيه هستيم.

    تعريفي كه مطابق با بايد ها و نبايد ها امروز و ظرفيت هاي انسان امروز باشد.

    غزه در آتش مي سوزد

    نوگلان بي گناه درآتش خودخواهي و قساوت پرپرميزنند

    گوش جوامع کر شده

    و دنيا بي رحم هر روز با طلوع خورشيد و غروبش بي تفاوت به نظاره نشسته

    هاي بي غيرتان که ادعاي شرف و بزرگي داريد ننگتان باد

    خون به ناحق ريخته ي کودک مظلوم فلسطيني

    و فرياد جانسوز مادر مصيبت ديده

    و ميليون ها نفرين بي پناهان درمانده

    دامان چرکين شما را خواهد گرفت

    + سپهر 

    براي حل مشكل امداد رساني به غزه بزودي بايد از سوي نيروهاي خودجوش حزب اللهي و خارج فلسطيني و تكنسينهاي نظامي راهي از دريا و يا همسايگان ديگر براي ورود تدارک ديده شود .

    سلام عليكم

    اعظم الله اجوركم و اجورنا في مصيبه الحسين عليه السلام

    به ياد كودكان در خون و خاك غلتيده غزه

    التماس دعا

    + سيد 

    سلام

    موفق باشيد

    يا لثارات الحسين
    فراخوان وبلاگ نويسان آزاده
    حملات موشکي به صهيونيستها در جهاد مجازي ...

    سلام عليكم

    ساكت نخواهيم نشست. ان شاء‏الله

    در همين رابطه روسري اي را به سران بي غيرت عرب داده ام.

    اسلام پيروز است اسرائيل نابود است

    + رضا 
    يكي از جالب ترين و با عرض معذرت مسخره ترين قسمت هاي اين خيمه شب بازي تحصن ها. جمع شدن برداران در فرودگاه هاست. در تهران برداران به عوض تحصن در فرودگاه امام در فرودگاه مهرآباد كه مخصوص ژرواز هاي داخلي است تحصن كردند لابد فكر كردند غزه يكي از شهرستان هاي ايران و از مهرآباد پرواز داره! از همه جالب تر اينکه از کي تا بحال نيروي ها داوطلب به اعزام به جنگ از فرودگاه هاي عير نظامي برده ميشند. البته اگر برادر ها در فرودگاه هاي نظامي تحصن مي کردند امکان داشت کسي آنها را نبينه و خيمه شب بازي بيننده نداشته باشه! حالا اصلا گيرم هواپيما هم آمد و بردار ها را خواست ببره کجا مي خواهند پياده شوند؟ در فرودگاه غزه که پرنده هم در آن پر نمي زنه؟ در فرودگاه هاي مصري که حتي گذرگاه زميني رفح را براي فلسطيني ها باز نمي کنه؟ کجا مي خواهيد پياده بشيد؟ برنامه تون چيه؟ چه سلاحي مي خواهيد با خودتان ايجوري ببريد که مثلاً حماس نداره؟! البته همه ما و به ويژه عربها ميدونيم اين شو و نمايش ساختگي بيشتر نيست!
    + سهيل 6 
    از همه جالبت دو کيشوت بازي هاي شماست که بجاي نبرد واقعي با نيروهاي اسرائيلي تنها در تهران رجز خواني مي کنيد و نهايت کارتان حمله به دفاتر و سفارتخانه هايي است که رسما و قانوناً تحت حمايت حکومت آقاي خامنه اي هستند! البته مهترين درگيري شما هم درگيري با نيروي انتظامي جمهوري اسلامي است! كه شكر خدا هربار هم شكست مي خوريد و مجبور مي شويد محل را ترك كنيد! با کمال شرمندگي ياد سريال برره افتادم که در آن سربازان از دشمن فرضي هم شکست مي خورند! به نظر من اين نمايشنامه ها براي ملت ما و مردم دنيا و بهخصوص اعراب حسابي تکراري شده و همه آنها فهميده اند که شما جز رجز خواني جيزي بلد نيستيد. اين ثبت نام هاي نمايشي براي گردان هاي استشهادي در حالي صورت ميگيرد که تا بحال (حداقل در اين سه سال) يک کدام از شما در يک عمليات واقعي با اسرائيل شرکت نکرده ايد چه برسد به عمليات انتحاري يا بقول شما استشهادي! اميدوارم که ناراحت نشده باشي ولي فکر مي کنم بعد از خواندن اين مقاله اگر در خواب قهرمان دنياي اسلام هستيد از خواب بيدار شويد هر چند که من فکر مي کنم شما هم به مسخره بودن کارهايتان واقفيد ولي خوب وظيفه بازيگري داريد و از بابت اينها پول و امکانات و رانت مي گيريد!
    + سهيل 5 
    براستي اگر واقعاً آقاي خامنه اي و آقاي احمدي نژاد از رابطه با مصر يا عربستان ناراضي بودند چه حاجتي بود که شما وارد عمل بشويد. آقاي خامنه اي که دست به حکم حکومتي دادنشان خوب است مي توانست هان فرداي حمله به وزارت خارجه دستور اخراج ديپلمات ها را بدهند. اگر در ساير کشور ها مردم به سفارتخانه هاي مصر و ... حمله کردند مي توان به قول شما دليل آورد که جکومت آن کشور ها برگزيده مردمش نيستند! اما در مورد جمهوري اسلامي که بنابر نظر شما برگزيده شماست چرا؟ آيا آقايان خامنه اي و احمدي نژاد با حسني مبارک و پادشاه عربستان رودروايستي دارند؟ اين روش جديد حاکمان جمهوري اسلامي است که با پا بکشند و با دست پس بزنند؟! چه چيزي مهمتر از مسئله فلسطين براي آنها وجود دارد که باعث شده وجود اين سفارتخانه ها را تحمل کنند؟ البته مي توان فهميد که آقايان خامنه اي و احمدي نژاد احتياج به چيزي دارند که شما را سرگرم کند و هيچ بعيد نيست که در ماه يا سال ديگر همين آقايان با فرستادن پيام به مصر و عربستان و ... از آنها با التماس دعوت کنند که مجدداً دفاترشان را تهران باز کنند(همانطور که قبلاً هم کرده اند) و لابد آن موقع خواهند گفت " ما که نبوديم، دانشجو ها بودند... خودتون که ميدانيد جوان هستند ديگر...!" البته براي همه ما جاي سئوال است که در حاليکه دانشحويان ديگر در دانشگاه جم نمي توانند بخورند چگونه شما شهر را بهم ميريزيد و سفارت خانه مي گيرد و البته هيچ کس نه نيروي انتظامي نه اطلاعات هيچ کدام از شما را بازداشت نمي کند و خانه شما را تفتيش نمي کند!
    + سهيل 4 
    همين اينها را گفتم تا بدانيد متاسفانه و در کمال شرمندگي چقدر سر کار هستين و چگونه خود را درگير اين نمايشنامه ( و به عبارت بهتر خيمه شب بازي) ابلهانه حمله به دفتر حفظ منافع مصر و سفارت عربستان و فحاشي به پادشاه عربستان و حنس مبارک نموديد. نکته جالتر اينجاست که با وجود کلمات تند و تيزي که حسني مبارک نثار جمهوري اسلامي و رهبران آن نموده، آقاي خامنه اي و نه آقاي احمدي نژاد سکوت اختيار کرده اند و وزارت خارجه هم موضع جديي نگرفته است. از اين جالبتر اينجاست که آقاي احمدي نژاد که پيشتر صحبت از محو اسرائيل( به عنوان يکي از کشور هاي عضو سازمان ملل متعهد) را داشتن طي اين چند روز داستان محو اسرائيل و تبعاتي که سخنراني هاي ايشان در اعضاء سازمان ملل داشته را فراموش کردند و به يکباره به ياد سازمان ملل و شوراي امنيت افتادند و از آنها پرسيدند که چرا کاري آنها کار نمي کنند. و البته ايشان گويا فراموش کردند که خودشان قطعنامه هاي شوراي امنيت و سازمان ملل را ورق پاره اي ناميده اند و سئوال اينجاست که وقتي قطعنامه هاي شوراي امنيت و سازمان ملل براي کشوري مانند ايران (که بگفته خود ايشان فاقد حمايت قدرت هاي بزرگ است) ورق پاره اي بيش نيست براي کشوري مانند اسرائيل (که تحت حمايت گروه زيادي از کشور هاي قدرتمند قرار دارد) چه الزامي دارد؟!
    + سهيل 2 
    با سر کار آمدن آقاي رفسنجاني و در پي آن آقاي خاتمي رابطه با کشور هاي عربي منطقه وضعيت بهتري گفت و هم طرف مصري و هم طرف ايراني سعي کردند تا حدود زيادي با هم کنار بيايند. در دوره آخر رياست جمهوري آقاي خاتمي زمزمه هاي جدي در مورد برقراري روابط رسمي شروع شد و البته طرف مصري مشکل را در نام خيابان خالد اسلامبولي عنوان کردند. جالب اينجاست که طي اين مدت نه حاکميت مصر عوض شده بود و روابط مصر با اسرائيل تغيير کرده بود. اما بهرحال جمهوري اسلامي با چشم پوشي از دلايل سابق خواهان برقراري روابط بود. در پي اين رفت آمدها شوراي شهر تهران که البته دست اصول گرا ها بود تصميم به تغيير نام خيابان خالد اسلامبولي به انتفاضه شد ( که البته با واکنش چند نفر از اعضاء انصار حزب الله مواجه شد ولي درکل چون آقاي خامنه اي اي هم در جريان اين امر بودند مشکل خاصي پيش نيامد) با سر کار آمدن محمود احمدي نژاد اين رويه نزديک شدن به مصر نتنها کمتر نشد بلکه شدت هم گرفت و آقاي احمدي نژاد در يکي سفرش به امارات متحده عربي اعلام فرمودند که "اگر دولت مصر اعلام آمادگي کند، سفارت خود را همان روز در قاهره بازگشايي خواهيم کرد»"
    http://www.tabnak.ir/pages/?cid=6028
    + سهيل 3 
    اين هيجان و بي پروايي آقاي احمدي نژاد در عشق و علاقه به رابطه با مصر بقدري عجيب بود که صداي روزنامه جمهوري اسلامي را در آورد و مدير مسئول اين نشريه که از قضا از دوستان آقاي خامنه اي هم بودند رسماً به آقاي احمدي نژاد تاخت و به ايشان خاطر نشان کرد که هنوز نه حکومت مصر عوض شده و نه قرارداد و دوستي مصر با اسرائيل از بين رفته بنابراين چرا از دولت اصلاحات هم جلوتر رفته ايد!
    همانند اين رابطه با عربستان سعودي هم بوجود آمد و رابطه جمهوري اسلامي و پادشاه سعودي که پس از واقعه حج خونين و کمک هاي عربستان به صدام شديداً خصمانه شده بود پس از روي کار آمدن هاشمي رفسنجاني و بعدها خاتمي شديد بهوبد يافت و پادشاه سعودي شخصاً روساي جمهور و ساير مقام ايران را به عربستان دعوت مي کرد و از آنها به گرمي استقبال مي کرد و البته اين در حالي بود که نه جکومت عربستان عوض شده بود، نه عربستان بابت حوادث خونين حج و کمک به صدام عذر خواهي کرده بود و نه روابط صميمانه و گرم آمريکا و عربستان عوض شده بود. آمريکا همچنان به تقاضاي عربستان در خليج فارس و خاک آن کشور پايگاه داشت. پس از روي کار آمدن آقاي احمدي نژاد هم وضعيت روابط عوض نشد بلکه بهتر هم شد در يک از ضيافت هاي پادشاه عربستان وي در حاليکه در يک دست دست آقاي احمدي نژاد و در دست ديگر دست پادشاه عمان را گرفته وارد ميهماني مي شود و آقاي احمي نژاد هم کاملاً از اين حالت صميميت پادشاه عربستان راضي است و لبخند به لب دارم.
       1   2      >