• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : نقد بي‏رحمانه !!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    چي بگم

    ترحيخ ميدم فكر كنم

    حالب بود

    جالبتر نظرهاي گوناگون

    خوب اومدي

    ((مانع تاسفت نميشم))

    ياعليa-p313.blogfa.com

    + جابر 

    بسم الله

    به نظر من دو ارزش موعود گرايي( انتظار) و جهاد فارق بين مومنان واقعي و منافقين است.بايد اين دو مفهوم را در جامعه ترويج داد چرا كه انرژي معنوي بسيار زيادي بهمراه دارد و جامعه را از حالت انفعال خارج مي سازد.

    از مطالب خوب شما هم تشکر مي‌کنم.

    + احمد 

    سلام سيد جان. خدا خيرت بده. نقدت هرچند تند بود ولي منصفانه بود و بيرحمانه نبود. تا باد چنين بادا

    قربانت

    + علي 
    1. من نوشتم متاسفم چون ديدم نوشته ام حذف شده فکرکردم برش داشتيد.
    2. من عرض کردم تلويزيون ندارم اينجا. بعد از اون هم گرچه من از شما جواب نميخواستم اما به طرز تعجب آوري در جواب حرف من مطالب‌ بي‌ پايه و اساسي گفتيد. حالا من هر رسانه اي رو بخونم چه فرقي‌ ميکنه؟ جواب من اينه که خودت رو از بند امپراطوري رسانه اي رها کن؟! من هم بيام بشم لنگه? شما تا بعد با هم صحبت کنيم و از هم نظر بودن با هم لذت ببريم؟

    من وبلاگ شما ، رجا نيوز، خبرنگار مسلمان و سايت رهبري رو ميخونم و از اون طرف بي‌ بي‌ سي‌، وي اُ‌ اي و بالاترين رو هم ميخونم. معني اين اينه که من اسير امپراطوري هستم؟!!! زمان، زمان استالين نيست که جلوي اطلاعاتي که به من ميرسه رو بتونيد بگيريد. اگر منطقي‌ و جوابي داريد ميتونيد ارائه کنيد. شما وقتي‌ من رو تحقير مي‌کنيد، و من رو اسير و نوشته ام رو کودکانه توصيف مي‌کنيد، اين دردي از شما دوا نميکنه.

    پاسخ

    هيچ وقت زود قضاوت نكنيد!
    + علي 
    متاسفم براي شما
    پاسخ

    مانع تأسف شما نميشوم!
    + علي 

    آقا سيد. من از چيزي ناراحت نيستم. اصلا هم برام مهم نيست که تلويزيون چي‌ نشون ميده چون نه تلويزيون دارم نه نگاه مي‌کنم و اصلا ايران هم نيستم. منتها شما با خودتون بايد روراست باشيد. رهبري که حرفش تو صدا و سيماي تحت امر خودش هم در رو نداره (از پست شما اين بر مياد) ديگه چه جور ولي‌ امر مسلميني ست؟ ايشون راست ميگه که برنامه ها رو نميارن پيشش امضا کنه اما مشکل رهبر شما چيه که با اين همه پند و اندرز اخلاقي‌ که ميده هيچ جايي اصلاح نمي‌شه و روز به روز موج قهر با دين جوونها رو ميبلعه، اما تا يک بار مياد نماز جمعه خط و نشون براي معترضين ميکشه در کمترين زمان ممکن اين همه آدم (نما) اجير ميشن تا مردم رو لت و پار کنن و 30 نفر يا بيشتر رو بکشند؟ رمز اين چيه؟ قرآن فقط براي ما کفّار نگفته "لعلکم تعقلون" يا "لعلکم تتفکرون" براي شما هم گفته. کمي فکر کنيد.

    در ضمن لحن من در کامنت قبلم مناسب نبود عميقا معذرت ميخوام

    پاسخ

    از شما كه به فرموده خودتون ايران تشريف نداريد و رسانه هاي ايران رو هم نميبينيد و حتماً اطلاعاتتون رو از طريق اخبار رسانه هاي دشمن به دست مياريد انتظاري بيش از اين نيست. دور از ذهن نيست كه اينقدر كودكانه تحليل كنيد و بنويسيد. توصيه ام به شما اين است كه حتماً خود را از اسارت امپراطوري رسانه اي دشمن خلاص كنيد و بعد درباره ايران و حقايق جامعه ديني ما فكر كرده و سخن برانيد. اين به صلاح و سداد و فلاح شما نزديكتر است. البته لو كانوا تعقلون!

    سلام بالاخره تونستم تو وبلاگتون نظر بدم

    حاج آقا دلم برايتان تنگ شده

    لبيك يا سيد علي خامنه اي روحي فداه

    التماس دعا

    سلام سيد

    جلسه مطبوعاتي ضرغامي متاسفانه سوالات منلسبي نداشت كه دغدغه متدينان باشد.

    + حسين 

    عدم توجه به فرمايشات حضرت امام خامنه اي نتيجه اي بهتر از اين هم نخواهد داشت. پخش فيلمها و مجموعه هاي فاسد غربي كه هر لحظه ديدنشان خداي ناكرده انسان را قدمي به آتش جهنم نزديك ميكنند، دعوت از عده اي منافق و خدا نشناس در برنامه هاي مختلف، پخش موسقي هاي تند و غير اسلامي، منزوي كردن برنامه ها با بار معنوي از نمونه دستاوردهاي ناديده گرفتن فرمايشات دلسوزانه آقا مي باشد. خدا كند حداقل ايشان از فرصتي كه مقام معظم رهبري امام خامنه اي به ايشان داده اند جهت اصلاح افكار و اعمال خود استفاده كنند.

    + علي 
    ضرغامي رو آغاجونت نصب کرده. پس ديگه ساکت باش بشين کنار در کار خدا دخالت نکن
    پاسخ

    حالا تو چرا ناراحتي؟!
    به مناسبت اين پست شما
    اين گلايه رو هم از جناب ضرغامي داشته باشيم و يک خدا قوت ! به سازمان تحت امر ايشون که سريالي مثل جومونگ که از ريشه و اساس يهوديت را صادر کرد به قاب شيشه اي کشورمون ؛ 2 بار در بهترين ساعات : بين يک تا سه و نيم بعد از ظهر و يازده شب تکرار مي شود و برنامه اي مثل به سوي ظهور که همه اين آقايان در قاب شيشه اي دم از ترويج فرهنگ مهدويت مي زنند يک بار ساعت 12 و 15 دقيقه ظهر پخش مي شود و تکرار آن را ساعت 12 شب براي دوستدراان فرهنگ مهدويت پخش مي کنند .........حواستان باشد آقاي ضرغامي ببينيد سهم شما به عنوان مديريت صدا و سيما در مورد نشر فرهنگ مهدويت چيست ؟
    به نظر من همه مجموعه وبلاگ ويسان مهدوي بايد نسبت به اين کوتاه فکري ها و اهمال کاريهاي صدا و سيما عکس العمل نشان دهند
    البته بايد هم گوشهاي شنوا آماده شنيدن اين نقدها باشند
    بسم الله شروع کنيد
    تو هر کجا باشي در دل من جا داري. مگر نميداني دل من مرز آسمان و زمين است؟
    + ف.م 
    + عليرضا 
    اي ول. تلويزيون ما هيچ برنامه خاصي درباره فرهنگ و هنر اين كشور ندارد. كه كشور ما جمهوري اسلامي است نه يك كلمه كم نه يك كلمه زياد (درود و رحمت خدا بر امام عزيز). اما سياستهاي اشتباه صداوسيما و وزارت ارشاد باعث شده است كه هنر در اين كشور به گوشه اي رانده شود و همانطور كه مي دانيم يكي از انواع هنر موسيقي است كه هيچ جايگاهي در صداوسيما ندارد من نمي دانم برنامه صداوسيما براي مقابله با تهاجم فرهنگي شبيخون فرهنگي ناتوي فرهنگي چيست؟ با حرف كه نمي شه.
    + ... 

    به رييس ما بد جوري گير دادي - اما در تاييد فرمايش شما مي گويم كه خبر هاي مربوط به ديدار ها و گفت و گو هاي جناب ضرغامي در بخش هاي خبري بيشتر از بقيه خبرها حتي بيشتر از خبر ..... مورد حساسيت است و درباره ان خبرها به صورت جداگانه سياست گذاري مي شود و بارها سردبيران به علت انكه وظايف خبري را شايسته و بايسته انجام نداده اند توبيخ شده اند . فضاي اداري نيز در 5 سال رياست وي به شدت تملق طلب همراه با خود محوري مديران بوده است .

       1   2      >