سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما از کدام جای خاص تغذیه می شویم؟!

شنبه 92 بهمن 19 ساعت 1:51 عصر


داشتم به این فکر میکردم که منظور رئیس جمهور از عبارت «از جای خاص تغذیه میشوند» چی بود. چه جور «تغذیه»ای منظورشونه؟ «تغذیه مالی» یا «تغذیه فکری»؟ اما بعد به این نتیجه رسیدم که بجای کشف منظور رئیس جمهور، بهتره ببینم نقطه مشترک خیل عظیم منتقدان توافق ژنو چیه.
معتقدم این جماعت پرتعداد، در این نقطه مشترکند که همگی از سفره فکری امام راحل و مقام معظم رهبری تغذیه شده و از سرچشمه زلال ولایت فقیه سیراب میشوند. قرابت فکری جماعت حزب الله به واسطه پیوند ناگسستنی شان به نظام فکری رهبر انقلاب است که سبب میشود با وجود اختلاف سلیقه های بسیار، در امور حساس و اساسی نظیر «عزّت ملی» و «غیرت دینی» همگی یک صدا و هم نظر باشند.
آری، ما جماعت عزّت و غیرت، همه از یک جای خاص تغذیه میشویم، و به این انتماء و اتصالمان به نظام فکری رهبری افتخار میکنیم. ما الفبای حماسه و مقاومت را در مکتب خمینی و خامنه ای تلمّذ کرده ایم و به این شاگردی برخود میبالیم. ما پای درس «معارف انقلاب اسلامی» امام خامنه ای بزرگ شده ایم، هرچند بعضی ما را کم سواد بنامند..
حال شما جماعت ذلّت و تسلیم بگویید به کجا متصلید، از کجا تغذیه میشوید، بر سر کدام سفره شبهه ناک فکری نشسته اید و از کدام آبشخور آلوده اندیشه مینوشید که اینگونه در برابر دشمن واداده و لرزانید؟؟


ــــــــــــ
تصویر: کتابی که این روزها سعی میکنم با دقت و تدبّر بیشتری بخوانم.. /عرضه کتاب معارف انقلاب (مروری بر دیدگاه‌های رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون انقلاب اسلامی) با 25% تخفیف ویژه ایّام دهه فجر:
 http://book-khamenei.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&siteid=1&pageid=128&newsview=52


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []



لیست کل یادداشت ها

آیا رهبر انقلاب از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای کوتاه آمدند؟
زنده باد خامنه ایِ رهبر!
روز قدسی که سیدحسن نصرالله را از نزدیک دیدم!
توصیه حاج آقا مجتبى? تهرانی به رزمندگان مقاومت اسلامی
غزه در انتظار راهپیمایی ما
پیام یک جوان فلسطینی به جوانان ایرانی
[عناوین آرشیوشده]