سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شماها به ما ظلم کردید..

چهارشنبه 93 خرداد 7 ساعت 4:30 عصر


چند ماهی بود که در لبنان مستقر شده بودم و قلبم از فشار کار و غربت بدجور گرفته بود؛ روزمرّگی گاهی با دل آدم کاری میکنه که حواسش نیست چقدر از خدا دور شده، و نمیفهمه که ریشه پریشونی و آشفتگیش همین دوری از خداست. توی یه همچین اوضاعی بودم که یکی از آشنایان بزرگوار با واتساپ برام یه فایل صوتی فرستاد. این صوت با دلم کاری کرد که جرقه زدن به انبار باروت نمیکنه.. بی اختیار اشکم جاری شده بود و هیچ رقمه بند نمی اومد.. اونقدر منقلب شده بودم که نتونستم جلوی بقیه بچه ها بشینم؛ پاشدم رفتم توی یه اتاق دیگه و همینجور صوت رو گذاشته بودم و گوش میکردم و اشک میریختم.. اما اصل ماجرا تازه از اینجا شروع میشه:
یکی از رفقای لبنانی در زد و وارد اتاق شد. وقتی حال من رو اونطور دید، گیر داد که چی شده؟! دلت برای زن و بچه ت تنگ شده؟! و از این حرفا! هرچی خواستم از سر خودم بازش کنم نشد! بالاخره مجبور شدم و گفتم یه چیزی شنیدم که حالم رو ریخته به هم. گفت چی؟! گفتم صدای امام خمینی. گفت بذار تا منم گوش بدم. صوت رو براش پخش کردم؛ منتها رفیقمون هیچی فارسی بلد نبود. ازم خواست که قشنگ ترجمه کنم که امام چی میگه. شروع کردم جمله به جمله براش ترجمه کردن.. وسطهای ترجمه بودیم که دیدم حال و روز رفیقمون بدتر از منه! اشک از پهنای صورتش جاری بود، و کم کم صدای هق هق گریه ش بلند شد.. وسط گریه ش فقط یه جمله میگفت؛ میگفت: «شماها به ما ظلم کردین.. چرا این چیزا رو به ما منتقل نمیکنین؟؟..»
...................... 
متن اون جملات امام رو میتونید این زیر بخونید، و پیشنهاد جدّی م اینه که همراه با متن، حتما صوتش رو هم از طریق این لینک (http://bit.ly/SevGlx) دانلود کنید و گوش بدید. روح حضرت روح الله شاد که روحی دوباره به جسم بی جانِ ما دمید..
«ما تا حالا راه نیفتاده ایم. هفتاد سالمان است، هشتاد سالمان است و هنوز راه نیفتاده ایم. تا حالا هجرت نکرده ایم. ما در زمین متوقف شده ایم و تا آخر هم همین طور می‏مانیم؛ ولى باید راه بیفتیم، چاره نیست. شما جوانها بهتر می‏توانید این راه را پیدا کنید؛ از ما گذشته؛ ما قدرتهایمان رفته است دیگر سراغ کارش. شما جوانها بهتر می‏توانید تهذیب نفس کنید؛ شما به ملکوت‏ نزدیکتر هستید از پیرمردها. در شما آن ریشه هاى فساد کمتر است، رشدش کمتر است، آن طور رشد نکرده؛ هر روز بماند، رشدش زیادتر می‏شود. هر روز تأخیر بیندازید، مشکلتر می‏شود. یک پیر بخواهد اصلاح بشود، بسیار مشکل است؛ جوان‏ زودتر اصلاح‏ می‏شود. هزاران جوان اصلاح می‏شوند و یک پیر نمی‏شود. نگذارید براى ایام پیرى؛ حالا که جوان هستید سیر خودتان را بکنید، شروع کنید. الآن خودتان را تبعِ تعلیمات انبیا کنید، مبدأ این است، از اینجا باید رفت.»


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []



لیست کل یادداشت ها

آیا رهبر انقلاب از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای کوتاه آمدند؟
زنده باد خامنه ایِ رهبر!
روز قدسی که سیدحسن نصرالله را از نزدیک دیدم!
توصیه حاج آقا مجتبى? تهرانی به رزمندگان مقاومت اسلامی
غزه در انتظار راهپیمایی ما
پیام یک جوان فلسطینی به جوانان ایرانی
[عناوین آرشیوشده]