سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدایت افکار عمومی

پنج شنبه 88 تیر 4 ساعت 9:31 عصر

حکومت اسلامی ما این روزها تجربه‏ی بزرگی را پشت سر می‏گذارد. انقلاب اسلامی ملت ایران که به حق الگوی تمام آزادی‏خواهان و استقلال‏طلبان دنیا است در آغاز دهه‏ی چهارم خود، یعنی دهه‏ی پیشرفت و عدالت، گام بلند دیگری به سوی تعالی مادی و معنوی برداشت و با مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات ریاست‏جمهوری نصاب تمام مشارکت‏های سیاسی در پر ادعا‏ترین نظام‏های دموکراتیک جهان را شکست.
آنچه در ایام پیش و پس از انتخابات اخیر رخ داد بیش از آن‏که جای نگرانی و ناراحتی داشته باشد، جای خوشحالی و افتخار دارد؛ تحکیم پایه‏های نطام مردم‏سالار اسلامی با رأی بالای مردم بزرگ‏ترین عامل خرسندی و افتخار ملی است. از سوی دیگر مسائلی که در حاشیه‏ی انتخابات به وقوع پیوست نیز با کمی بلند نگری به کوله‏بار تجربیات ذی‏قیمت ایران اسلامی افزوده شد؛ زیرا این فرصت بزرگ را فراهم آورد تا نظام مردم‏سالار اسلامی ما پس از گذشت 30 سال از انقلاب با نوسازی و پالایشی دیگر سبک‏بارتر به سوی اهداف نورانی‏اش حرکت کند.

 

گرچه دشمنان این مرز و بوم تمام تلاش خود را برای ایجاد یأس و بی‏اعتمادی عمومی به کار بستند اما باید گفت پایه‏های ساختار جمهوری اسلامی آن‏قدر مستحکم و عمیق است که با اقدامات مضحکانه‏ی دشمنان لرزه‏ و خدشه‏ای بر این بنای عظیم وارد نمی‏شود. مهم‏ترین علت این حقیقت را با دقت در جمله‏ای که در تراکت تبلیغات ریاست جمهوری آیت‏الله خامنه‏ای در سال 1360 آمده‏است می‏توان متوجه شد: حکومت اسلامی آن حکومتی است که مردم را به فکر کردن دعوت می‏کند و هدایت ذهن مردم را به عهده می‏گیرد.
جمهوری اسلامی بیش از هر نظام دیگر به کرامت انسان‏ها معتقد است و از آنجا که انسانیتِ انسان به آزاداندیشی و تفکر است، نظام اسلامی بیش از هر ساختار سیاسی دیگری انسان‏ها را به اندیشه و تفکر دعوت نموده و خود نیز راه درست فکر کردن را به انسان‏ها می‏نمایاند.
تمام مفاسد و جنایاتی که در طول تاریخ از بشر سر زده و بر بشر تحمیل شده‏است، ناشی از جهل و نادانی و خروج انسان‏ها از مدار انسانیت و عدم درک حقایق هستی و فروافتادن در چاه حیوانیت و شهوات و دنیاپرستی و نادیده‏انگاری قیامت و آخرت و زندگانی جاویدان پس از مرگ است. حکومت اسلامی، حکومتی است که بر بشر قرن 21 نهیب می‏زند و زنهار می‏دهد و بانگ بر‏می‏آورد که تسلیم هواها و هوس‏های زودگذر خود و دیگران نشود و به او یاری می‏رساند تا پرده از چهره‏ی منافقانه‏ی دشمن برکند و در مواقع انتخاب، به درستی دست به انتخاب بزند.
تشکیک در سلامت انتخابات ایران برای هر کسی که اندک تجربه‏ای در امر برگزاری انتخابات یا اندک شناختی بر قوانین انتخاباتی ایران دارد، به یقین خنده‏آورترین سخنی است که می‏توان بر زبان آورد؛ امروز دشمن و ایادی داخلی‏اش که به برکت درک عمیق و بصیرت و دشمن‏شناسی ملت ایران دست آن‏ها برای مردم ما رو شده‏است نگران سلامت انتخابات و یا وضعیت حقوق بشر در ایران نیستند؛
آنچه دشمن را کلافه و سر در گم کرده‏است همین شعور بالای سیاسی و اهل فکر و تحلیل و شناخت بودن ملت ایران است. دشمن به خوبی فهمیده است که با وجود تمام امکانات و رسانه‏ها و سیاست‏های تبلیغاتی و جنگ‏ روانی و... نتوانسته است کنترل ذهن مردم ایران را در اختیار بگیرد و این جمهوری اسلامی است که روزبه‏روز در هدایت اذهان جامعه‏ی اسلامی و حتی رهبری افکار عمومی جامعه‏ی جهانی موفق‏تر از گذشته عمل می‏کند.
ملت ایران یک‏بار دیگر از آزمونی بزرگ سربلند بیرون آمد و دشمنان را ناکام گذاشت و با پالایش نظام از معدود عناصر ناصالحی که هدایت فکر خود را به آن سوی مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ایران اسلامی سپرده بودند، خواب‏های رنگین و مخملین منافقانِ دوست‏نما را باطل نمود و یک گام بلند دیگر به سوی تشکیل حکومت جهانی اسلام به رهبری ولیّ‏عصر(ارواحنافداه) برداشت.


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []



لیست کل یادداشت ها

آیا رهبر انقلاب از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای کوتاه آمدند؟
زنده باد خامنه ایِ رهبر!
روز قدسی که سیدحسن نصرالله را از نزدیک دیدم!
توصیه حاج آقا مجتبى? تهرانی به رزمندگان مقاومت اسلامی
غزه در انتظار راهپیمایی ما
پیام یک جوان فلسطینی به جوانان ایرانی
[عناوین آرشیوشده]