سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنج شین

سه شنبه 86 آبان 15 ساعت 5:13 عصر

امروز یه بار دیگه شهدا اومدن‏و حال و هوای شهرمون رو صفایی بخشیدند و رفتند... از شهدا که نمی تونم چیزی بگم؛ اما بذارید از زائرای شهدا بگم.
امروز یه زائر بسیجی و خاکی بین زائرای شهدا بود که مردم به خاطر صداقت و پایبندی‏ش به آرمان های شهدا خیلی دوستش دارن. رئیس جمهور محبوب و انقلابی‏مون دکتر احمدی نژاد رو میگم. بدون تشریفات غیرضروری، همون جوری که ازش توقع می رفت اومد توی جمع عاشقان شهدا. وقتی رفت بالای یکی از تریلرهای حامل تابوت شهدا، مردم چفیه‏ها و شال‏هاشون رو می انداختند بالا و دکتر اونا رو به پیکر مطهر شهدا متبرک می کرد و می‏انداخت پایین... به این می‏گن رئیس جمهور بسیجی و مردمی.

بازار عریضه نویسی بر روی تابوت‏های شهدا هم مثل همیشه داغ بود. یکی از بچه‏های تفحص شهدا تعریف می کرد یه بار برای غبار‏ روبی، در ضریح شهدای گمنام طلائیه رو باز کرده بودند و چند هزار نامه زائرای شهدا رو که توی ضریح انداخته بودند رو خونده بودند. می گفت نامه ها، که در حقیقت راز و نیاز و درد و دل‏های مردم با شهدا بوده توی پنج شین (5 ش) خلاصه می شد:

شفا ؛ شهادت ؛ شفاعت ؛ شغل ؛ شوهر !


إن‏شاءالله خدا حاجت دل همه‏ی زائرای شهدا رو بده و ما رو هم مشمول شفاعتشون کنه...


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []


توکّلت علی الله...

جمعه 86 آبان 11 ساعت 10:25 عصر

سلام و رحمت الله علیکم!
تا حالا وکیل گرفتید؟ یعنی شده کارِتون جوری گیر کنه که مجبور شید برای رفع مشکل برید سراغ یه وکیل؟ دیدید وقتی وکیل می گیریم چه قدر خیالمون راحته؟ وقتی همه‏ی کارها رو می سپاریم به‏ش و میریم دنبال باقی کارها با خودمون میگیم خوب شد وکیل گرفتم... خیالم راحته که از پس کار بر میآد...
من یه وکیل خوب سراغ دارم که ما رو از همه وکیل ها بی نیاز می کنه. خودش گفته من بهترین وکیلم. (نِعمَ الوکیل) گفته اگه کارها رو به من بسپاری از پس همه‏ش بر میآم. گفته دیگه نگران هیچی نباش. گفته به من اعتماد کن. گفته دستتو بذار توی دست من و به من تکیه کن...
از حضرت علی(ع) پرسیدند زیباترین آیه قرآن به نظرتون کدومه؟ فرمودند:


... و مَن یتّق اللهَ یَجعل له مَخرَجاً
و یَرزقه مِن حیثُ لایَحتسب
و مَن یتوکّل علی اللهِ فَهُو حَسبُه
إنّ اللهَ بالغُ أمره
قد جَعَلَ اللهُ لِکُلّ شَیءٍ قدراً


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []



لیست کل یادداشت ها

آیا رهبر انقلاب از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای کوتاه آمدند؟
زنده باد خامنه ایِ رهبر!
روز قدسی که سیدحسن نصرالله را از نزدیک دیدم!
توصیه حاج آقا مجتبى? تهرانی به رزمندگان مقاومت اسلامی
غزه در انتظار راهپیمایی ما
پیام یک جوان فلسطینی به جوانان ایرانی
[عناوین آرشیوشده]