• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : همه‏ي مردان خاتمي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 34 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + امامي 
    با سلام
    اين مطلب خوب شما در اين سايت پيوند داده شد: http://www.anjomedu.ir
    سلام.
    نوشته ي جالبي بود.
    با مطلب "انقلاب نرم" به روزم.
    منتظر نظر شما دوست عزيز هستم.
    به اميد تعامل بيشتر... .
    يا علي

    + حسين 
    علت ناراحتي اين چهره ها آن است كه مثل بسياري از دولتمردان تا بحال به مردم دروغ ها بزرگ نگفته بودند اما اكنون آنها را مجبور به دروغ گويي كرده اند.و شما نيز زياد اميدوار نباشيد كه الملك يبقي مع الكفرو لا يبقي مع الظلم.
    + علي 

    اين دولت از كسان به شما ناكسان رسيد

    نوبت ز ناكسان شما نيز بگذرد

    مگر مولا نفرمود : الحكم يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم

    و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب سينقلبون

    سر خوشيتان مدام

    انقلابي که ارزش جان دادن ندارد!
    http://www.suldoz.ir/post-1188.aspx

    جديد ترين اعترافات جان بر کفان اصلاحات!
    http://www.suldoz.ir/post-1189.aspx

    آخرين جمع بندي جبهه اصلاحات:سيدحسن خميني رهبر يا رئيس جمهور آينده!
    http://www.suldoz.ir/post-1195.aspx

    طبق نامه کروبي ( http://www.rahesabz.net/story/291/)پسر ها و دختر هاي بازداشتي مورد تجاوز قرار گرفته اند.
    اگر بويي از انسانيت برده ايد ، شرافت و وجدان داريد ، و واقعا به آنچه مدعي هستيد اعتقاد داريد، نامه را بخوانيد و بعد جواب دهيد.
    يعني مي شود که مسئولين قضايي و انتظامي و اطلاعاتي و امنيتي ، احمدي نژاد و خامنه اي از اين جنايات و اعمال غير انساني و بي شرمانه دژخيمان و شکنجه گران ديو صفت و کثافت در اوين و کهريزک و ديگر سياهچالهاي، خبري نداشته باشند!؟ اگر ندارند ، پس چه کاره اند و چه غلطي مي کنند؟ اگر خبر دارند و ساکتند و تآئيد مي کنند که بايد منتظر خشم و قهر اين مردم جان به لب رسيده و آن عزيزان قرباني باشند. ضمنا اين جنايتکاران بخوبي نشان دادند که معني حکومت اسلام ناب محمدي و مملکت امام زماني ادعايي شان يعني چه !
    نشان دادند که چگونه حکومت ديني ولايت مطلقه فقيه مي تواند منجر به فاشيزم مذهبي و بزرگترين لکه ننگ و سياهي در طول تاريخ بشريت بشود ! ننگتان باد که روي تمامي ديکتاتوران ، جنايتکاران و غارتگران را سفيد کرديد!و چقدر نا آگاه و نادان و احمق اند کساني که مدافع اين جنايتکاران و اين نظامند ، اگر خود مزدور و جاني نباشند.
    + نجف 

    فقط كافي توي سايت گوگل بنويسيد (فيلم شكنجه همسر سعيد امامي) تا بفهميد كه ابطهي و عطريانفر رو اصلا شكنجه ندادند.!!! فقط كمي از لحاظ روحي نوازششون دادند.!!!! همون طوري كه همسر سعيد امامي رو از لحاظ روحي نوازش دادند.

    درود بر سيد محمد خاتمي كبير.

    خاتمي فقط برازنده جامه رهبريه.

    + ... 
    برايت متاسفم كه در اخرت بايد جوابگوي چه اعمالي باشي.براي نماز گزاران ژشت سرت متاسفم كه همه بايد با تو به جهنم سرازير شوند.اگر اعتقادي به جهنم داشته باشي و گر نه اين لباس را براي كسب فيوضات دنيوي و لذائذ ان و حال و حول ان راحت باشي مرگ بر تو و بر رهبر خونريزت.كه انتقام ملت ايران را مهدي فاطمه از رهبر جنايتكارت و حلقه خونريزش كه شماها باشيد خواهد گرفت.در ضمن بگم كه اون متن سيد و مولا با صداي اون خوك كثيف حالم رو حسابي بد كرد.راستي توصيه مي كنم كه بري و كتاب قلعه حيوانات نوشته جرج اورول رو بخوني تا بدوني كه تو هم به يه خوك تبديل شدي و از خون حيوانات اين مزرعه غني(ايران) حسابي فيض مي بري.
    + محمود 
    سيد جان از ديدن وبلاگت خوشحال شدم واقعا هم جهاد همچنان باقي است انشائ الله مام جزو سربازاي امام زمانمون باشيم و در در زمان قيبت هم دست از ولايت نکشيمو پشتيبان ولايت فقيه باشيم اين روزا ميبينيم اين گرگ هاي خارجي و اين کفتار هاي داخلي بدجوري چنگ و دندون نشون ميدن هدف همشونم ولايت فقيه اما ما تا آخرين نفس پشتيبان و گوش به فرمان حضرت آقا ايم .
    همون جور که گفتي جهاد همچنان باقي است .
    + علي 

    جمله معروف مهندس بازرگان در دادگاه پهلوي را مجدداً ياد آوري مي کنم.

    ما آخرين گروهى هستيم كه با شما با زبان قانون سخن مى گوييم بعد از ما گروه يا گروه هايى خواهند آمد كه با زبان قانون با شماسخن نخواهند گفت.

    + سعد 

    در كل رسمي بدي نيست منتهي ممكن است يك روزي هم شامل آقاي خامنه اي و احمدي نژاد و اعوان و انصارش بشه! در هميشه روي يك پاشنه نمي چرخه برادر! بعضي از همين برادران زماني براي نهضت آزادي ها نسخه مي پيچيدند و به آنها حمله مي كردند حالا گرفتار شما شدند. بعيدهم نيست شما هم روزي گرفتار كسان ديگر شويد!

    راستي آن باشگاهي كه آقاي ابطحي رفت و 18 كيلو در عرض يك ماه كم كرده كجاست! جداً نديديم به كسي خوش بگذرد و در عرض يكماه 18 كيلو كم كند!

    آقاي طلبه كمي وجدان داشته باش اين حقه ها رو همه فهميدند بيخود اين بيچاره ها را اذيت نکنيد. يک روز با کساني مواجه ميشيد که اينها در مقابلشان فرشته هستند. صحبتهاي مهندس بازرگان در دادگاه شاه يادت هست؟

    "ما آخرين كساني هستيم كه از راه قانون اساسي به مبارزه سياسي برخاسته ايم"

    بدون اينکه قصد هيچگونه شوخي ، مزاح و تمسخر در بين باشد ، بنا به گزارش سايت موج سبز آزادي ،آيت الله امامي کاشاني عصر سه شنبه ديروز ، 13 مرداد در سخنراني خود در مسجد جمکران که به طور مستقيم از شبکه قرآن پخش مي شد ، خطاب به امام عصر گفت : اي امام زمان ، اگر چه در عصر غيبت تو ولايت فقيه حاکم است ، اما ولايت فقيه نور کمي است که از آن دور سو سو مي کند ، او که نمي تواند مشکل را حل کند ، اين است اوضاع کشور ، اين است اوضاع دنيا ، تو بايد بيايي ، تو بايد مشکل را حل کني !

    امام زمان بيا که بالاخره اين مردم پس از سي سال دروغ و تقيه و حقه بازي و تحميق و استفاده و سواستفاده ابزاري و غير ابزاري ما از مذهب و مقدساتشان، حسابي از خواب بيدار شده اند ومتوجه شده اند که ما در اين مدت چگونه دست دزدان و رانت خوران و غارتگران بيت المال و بانکها وبودجه هاي دولتي و اختلاس کنندگان و رشوه گيران و نفت خواران وسلطان هاي شکر وآقازاده ها و ثروت اندوزان و محتکران سرمايه دار را باز گذاشته ايم و فشرده ايم،که چگونه چندين ماه حقوق کارگران را نداه ايم ، که چگونه به زندگي در خط فقر و زير خط فقر وادارشان کرده ايم که چگونه صدايشان راخفه و کمرشان را به شلاق بسته ايم ، بيا که ديگر شعارهاي دروغين طرفداري از کارگر و مستضعف ، بوسه محمد بر دستان کارگر ، و شعارهاي عدل علي و نامه اش به مالک اشترو دم زدن از عدالت اقتصادي و نابودي فقر و...نه تنها ديگراثري ندارد و جواب نميدهد ، که باعث تمسخر و ريشخند هم مي شود . و از رهبر فعلا کمي نور دار و سو سو هايش هم کاري بر نمي آيد.

    + ميلاد 
    من كه چشمم آب نمي خوره سران اصلي اغتشاشات به سزاي اعمالشان برسن! هميشه همين دست چندم ها بايد تاوان پ بدن

    سلام

    از مطلب شما در قسمت تحليل هاي ويژه ي وبلاگ بهره گرفتم.

    + احسان 

    اين كودتاي مخملي رو هم فرهنگستان شما درآورده چرا كه روش نمي شه بگه انقلاب مخملي. كودتا شرايط خاص خودش رو داره كه ورود نيروهاي نظامي يكي از شرايط اصليش هست

       1   2   3      >