• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : دردسرهاي رئيس‏جمهور شدن پس از احمدي‏نژاد
  • نظرات : 4 خصوصي ، 24 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + احمد سبحان 
    همانگونه که بسياري از مولفه هاي فرهنگي و سياسي را همه به نام امام خميني ميدانند ,احمدي نژاد نيز خود پياده کننده نحوه اي از حکومت مردمي و عدالت محور است که سرمشقي براي حکام آينده ميباشد,لذا بي معنا به نظر ميرسد که او را متهم به عدم پيروي از انديشه هاي خودش دانست(در قسمتي که مثل خيلي از به نعل و ميخ زنان ميگوييد؛صرف نظر ازينکه خود احمدي نژاد تا چه حد پايبند به اين اصول تاا پايان دوره دومش بود),اميدوارم روزي نقادان کشور مجبور نباشند از ترس متهم شدن به انحراف در برابر حذف و حصر خانگي محترمانه ي ايشان سکوت کنند,و لعاقبه للمتقين
    پاسخ

    حالا موضوع اصلي پست اصلا احمدي نژاد نيست. منم نوشتم: «صرف نظر از اينکه خود احمدي نژاد تا چه حد بر اين اصول و شاخصها تا پايان دوره دوم رياستش پايدار ماند». چون ميدونم که اين مسأله يه مسأله ي اختلافيه. منم نظرم رو در اين پست نگفتم و در کامنتهاش هم نميگم. صرف نظر از ميزان پايداري يا ناپايداري احمدي نژاد بر اون شاخصها، بايد بپذيريم که احمدي نژاد لااقل در همون چهارسال اول با همه اشتباهات تاکتيکيش که بخشيش هم ناشي از بي تجربگيش بود، تونست «فرهنگ ساز» و «گفتمان ساز» باشه يا لااقل طوري «جريان ساز» شد که ديدگاه عمومي رو نسبت به مقوله حاکميت تغيير داد. حالا اين جماعت فعلي دارن زور ميزنن اون ديدگاه عمومي رو برگردونن به حالت قبل از احمدي نژاد، تا بتونن راحت و مثل گذشته «سلطنت» کنن، نه «نوکري مردم». اين حرف اصلي من توي اين پسته، و وارد بحث نقد احمدي نژاد نميخوام بشم اينجا.?
    + بهنام 
    دوست عزيز يه سر به اين سايت بزن خيلي چيزا دستگيرت مي شه. از جمله متن گزار ش تحقيق و تفحص از قوه قضائيه که هيچ وقت پيگيري نشد و بخاطرش پاليزدار بنده خدا رو 10 سال محکوم کردند...www.drkhazali.com
    اين وب سايت شخصي دکتر مهدي خزعلي، پسر ايت الله خزعلي هست
    و البته توسط دولت فيلتر شده! بخاطر همينم بايد از فيلتر شکن
    استفاده کني.واست يه لينک فيلتر شکن مي زارم: www.glisme.com
    مکرو و مکرالله و الله خيرالماکرين
    + ححببييبب 

    كسي كه خوابه رو ميشه بيدار كرد اما كسي كه خودش رو بخواب ميزنه! چطور؟

    ميرحسين عزيز ما يك بسيجيه كه مورد تائيدحضرت امام بوده و در سخت ترين دوران و با كمترين امكانات كشور رو جوري اداره كرد كه هيچوقت ما بچه مستضعفا احساس كمبود نكرديم.

    سلام عليكم

    اين همه خصلت كه از محمود احمدي نژاد فرموديد، از كجا آمده؟؟؟

    شما خبر نداريد انتصاب كذايي كردان را؟؟؟ خبر نداريد انتصاب وزير ميلياردي و تنها وزير ثروتمند انقلاب اسلامي را؟؟؟ شما خبر نداريد استفاده از باجناق هاي آقاي زريبافان و هاشمي ثمره در اين دولت را؟؟؟ شما خبر نداريد تصميمات اقتصادي كه باعث شكسته شدن كمر فقرا و ثروتمندتر شدن پولدارها را؟ شما از ساده زيستي گفته ايد!!! محافظان بيشمار آقاي رئيس جمهور با پول هايي كه از جيب بيت المال براي ايشان خرج مي شود را اصلا ديده ايد؟؟؟ (نمونش سفر اخير ايشان به كرج) ...

    خودخواهي ايشان در عدم انتقاد را مي دانيد؟؟؟

    واقعا در عجبم كه كسي چون شما كه در كسوت روحانيت است چنين جملاتي نوشته است!!!! واقعا شما عالم دين هستيد و اين مسائل را نمي دانيد يا مي دانيد و ..... ؟!!!!

    و من الله التوفيق

    + هادي 

    آقا سيّد سلام عليكم و رحمة:

    متن زيبا و منطقي و قابل تأملي بود و جاداشت بعضي از دوستان عزيزي كه اظهار نظر كرده اند اين سخنان را با واقعيت ميسنجيدند و با عدالت بر اين فرموده خويش برخورد ميكردند زيرا اين چنين فرمايشاتي در شأن يك فرد متعهد به نظام جمهوري اسلامي ومتشرع به آداب اسلامي نيست مگر آنكه با غرض و بعضاً با مرض بيان ميشود كه احياناً خدايي نا كرده هواي نفسي در كار است .

    التماس دعا سيّدنا

    سلام عليكم

    مطلب خيلي عالي بود . احسن

    نظر دوستان ديگر را هم خواندم بعضي خيلي كم لطفي كرده بودند.

    اين واقعا بي انصافي است ...!!

    به قول اين دوستم :

    درود بر روحانيت آگاه و آگاهي بخش شيعه

    التماس دعا

    يا علي مدد

    + مينو 

    سلام استاد

    استفاده كردم

    ممنون

    + واقع بين 

    بعد از احمدي نزاد رييس جمهور شدن چند تا مكافات ديگر هم دارد.

    - پول مفت به ملت دادن براي جمع كردن راي مجدد

    - مقام معلم را تا سطح يك گرسنه و محتاج سيب زميني پايين آوردن

    - گند زدن به پرستي‍‍‍ژ ايران در جهان

    - هر روز دروغ هاي شاخدار گفتن

    - هر روز دست تو جيب ملت كردن

    - هر صداي مخالفي را با بدترين ضربات خاموش كردن

    - قربون مشايي و رجبي رفتن

    - پيدا كردن يك الهام ديگر

    - گند زدن به زحمات هسته اي رييس جمهورهاي سابق

    - سر مردم كلاه گذاشتن

    - باج دادن آشكار به مصباح يزدي و جنتي

    - و هزاران مكافات ديگر....

    + مصطفي 

    عالي عالي عالي

    يا علي

    + شهاب 

    شما روحانيون خيلي مي تونيد روي مردم اثرگذار باشيد))

    البته اگه جرات داشته باشند با لباس بين مردم ظاهر بشن !!!

    چند روز پيش يه آخوند سر خيابونمون رد مي شد . بچه ها اينقدر متلك بارش كردند كه گذاشت فرار كرد !!!!!!!!!!!!!!!

    + زارعي 
    حمله همه جانبه دولتيان ( از مقامات تا پياده نظام) به کانديداتوري ميرحسين موسوي از نقاط عطف مردم سالاري ديني! است . نظامي که کانديداتوري نخست وزير 8 ساله اش را که مورد تاييد و حمايت بنيانگذارش نيز بوده است را بر نمي تابد ! با منتقدان و افکار و آرا, ديگر چگونه برخورد مي کند ؟!! (وقتي با خود چنين ميکنند با ديگران چه مي کنند ؟!)
    اين خود بزرگترين دليل است بر اينکه در اين نظام : انتخابات هست اما انتخابي در کار نيست.
    اينجاست که بايد گفت صد رحمت به استالين !!
    + شريف 

    با سلام خدمت شما و دوستاني كه اظهار نظر كردند .

    كاملا با نظرتان موافقم . البته برخي دوستان كم لطفي كردند

    يكي از يك ميليارد گم شده صحبت كرده كه به نظر بنده ساده انگاري است چون اگر صحت داشت چرا 290 نماينده ملت ان هم برخي تند هاي ضد دولت در مجلس ساكت هستند -لازم به ذكر است كه اينها منتظر يه همچين فرصت نابي هستند كه به دولت حمله كنند -اما ديديم كه بعد از پاسخ دولت هيچ حرفي نمي زنند . تازه در كشور دستگاه هاي نظارتي ديگري هم هست.

    اما گفته شده معرفي شخصي با مدرك قلا بي براي وزارت :اما مگر همين شخص با همين مدرك قلابي سالهاي سال استاد دانشگاه ازاد نبود و با حكم اقاي جاسبي به او رتبه دانشياري ندادند ؟ وچند سال همين شخص معاون مالي صدا وسيما در دوره اقاي لاريجاني نبود؟

    در ان زمانها كه رئيس جمهور فعلي نبودند . با اين شرايط وظيفه رئيس جمهور با اين همه مشغله اين است كه مدرك هر شخص را از مسول رده بالا تا بخشدار و رئيس يك اداره در يك شهر كوچك چك كند كه تا به حال مدركشان درست بوده يا نه؟ اين مسئوليت را بايد افراد مسول در بدو بكار گيري يك فرد با مدرك ادعايي در يك منصب انجام دهند نه اينكه 20 سال از او استفاده كنند بعد انتظار كشفش را توسط شخص ديگر داشته باشند.

    + منتظرالحجت 

    با سلام و عرض ادب. به نكته كاملا درست و جالبي اشاره فرموديد. در واقع هركسي كه بعداز احمدينژاد رئيسجمهور ايران شود بايد دست كم در حد و اندازه خود ايشان كار كند. يعني در راه خدمتگزاري به مردم شبانه روزي و به صورت خستگي ناپذير خودش را فداي ملت كند.

    به نظر من مهمترين خدمت احمدينژاد به ملت ، ترويج همين فرهنگ و روحيه خدمت رساني به مردم بود. برعكس رئيس جمهور قبلي و مدعيان فعلي كه خودشان را قيّم و همه كاره مردم ميدانند.

    ما براي پيروزي ايشان و افرادي مانند ايشان دعا ميكنيم. بازهم از شما متشكرم.

    + من 
    عجيب بود كه من هم اين چند روزه به همين فكرميكردم ريس جمهوربعدي خيلي ببخشيد واقعا كونش پاره ميشه آخرش هم نميتونه مثل احمدي نژاد كاركنه
    + سارا 

    درود بر روحانيت آگاه و آگاهي بخش شيعه

    براتون آرزوي سعادتمندي مي كنم

    دعام كنيد

       1   2      >