• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : چرا از گفتمان جبهه پايداري حمايت مي‏کنم؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + توکل 

    وحدت هم که ما گفتيم - که بعد سؤالات ديگرى هم در اين زمينه شده - منظور من اتحاد بر مبناى اصول است. بنابراين وحدت با کيست؟ با آن کسى که اين اصول را قبول دارد. به همان اندازه‌اى که اصول را قبول دارند، به همان اندازه ما با هم مرتبط و متصليم؛ اين ميشود ولايت بين مؤمنين. آن کسى که اصول را قبول ندارد، نشان ميدهد که اصول را قبول ندارد يا تصريح ميکند که اصول را قبول ندارد، او قهراً از اين دائره خارج است. بنابراين با اين تفصيل و توضيحى که عرض شد، هم طرفدار وحدتيم، هم طرفدار خلوصيم.)) ( مقام معظم رهبري )
    هر كس بر طبل اختلافات بكوبد، كارى بر خلاف مصلحت اين كشور و اين ملت انجام داده است؛ هر كى ميخواهد باشد.
    اتحاد را، اتفاق را، وحدت كلمه را، حسن‌ظن به يكديگر را بايد حفظ كرد. قرآن ميگويد: «لو لا اذ سمعتموه ظنّ المؤمنون و المؤمنات بأنفسهم خيرا»؛ دلهاتان را با هم صاف كنيد، دست در دست هم پيش برويد؛ شك نداشته باشيد كه خداى متعال اين چنين ملتى را، اين چنين دلهاى صادقى را، اين چنين گامهاى استوارى را كمك و حمايت خواهد كرد. (مقم معظم رهبري)
    اولا آحاد ملت و گروه‌هاى مختلف، وحدت را حفظ كنند. امروز بحمدالله در سطح مسؤولان اتحاد كلمه و همدلى عميق و صميمانه وجود دارد؛ اين خيلى مغتنم است، كه سعى مى‌كنند اين را به هم بزنند؛ ولى بحمدالله نمى‌توانند؛ نتوانسته‌اند و نخواهند توانست. آحاد مردم و گروه‌ها و گرايش‌هاى مختلف به خاطر اختلافات جزيى، صدايشان را روى هم بلند نكنند. البته اختلافات هست؛ داخل يك خانه هم ممكن است اختلافاتى وجود داشته باشد، اما همه اهل خانه‌اند؛ همه از اين خانه دفاع مى‌كنند؛ همه منافع آن را بر هر چيز ديگرى ترجيح مى‌دهند. كسانى كه بخصوص تريبون دارند؛ فرصت حرف زدن دارند، نگذارند كه دشمن از صداى بلند آنها با يكديگر، اميدوار بشود به اين‌كه مى‌تواند عليه اين ملت توطئه كند. وقتى اختلاف هست، آنها اميدوار مى‌شوند؛ آنها احساس مى‌كنند كه حالا وقت فشار وارد آوردن است. اگر مى‌خواهند فشارهاى دشمن قطع شود، بايد اين‌جا انسجام و وحدت را مثل يك صف مستحكم و بنيان مرصوص، حفظ كنند.( مقام معظم رهبري)
    شما هيچ جمع بشرى را پيدا نمى‌كنيد كه بين آنها در مسائل گوناگون اتفاق و اتحاد نظر باشد؛ اما اين اختلاف‌نظر نبايد رشته و پيوند اتحاد را در يك ملت و يك مجموعه به هم بزند. حال شما ملاحظه كنيد ببينيد توطئه‌هاى دشمن چگونه است. گروههايى هستند كه در اساسى‌ترين مسائل، فكرشان يكى است؛ در اعتقاد به اسلام، در اعتقاد به شريعت، در اعتقاد به نظام جمهورى اسلامى، در تدين، گاهى در رعايت حتى مستحبات، فكرشان، عقيده‌شان، راهشان، حتى عملشان يكى است؛ اما با تلقين دشمن اينها احساس جدايى و نفرت از هم مى‌كنند؛ در مراكز مربوط به نظام، جلو هم صف‌آرايى مى‌كنند؛ در بين مردم، جلو هم صف‌آرايى مى‌كنند؛ در بخشهاى مختلف، جلو هم صف‌آرايى مى‌كنند! در ميان اين مجموعه‌ها، هر كدام كه نسبت به ديگران سختگيرتر، با اعلام دشمنى صريح، تندكننده‌تر و تيزكننده‌تر آتش اختلاف باشد، اين چه بداند و چه نداند، بيشتر در خدمت دشمنان اين ملت و اين نظام است ( مقام معظم رهبري)
    بازم کد خواستيد بگيد بزارم بهتر از اينها را دارم