• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : پنج شين
  • نظرات : 5 خصوصي ، 40 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    زيارتتون قبول باشه انشاء الله.

    امشب بعد از مدت ها ديدم لينک وبلاگتون تو وبلاگم بالا اومده. خيلي خوشحال شدم که به روز شديد، چون مدتيه که کم پيداييد. گفتم نکنه ديگه از مطالبي که مي نويسم خوشتون نمياد که بهم سر نمي زنيد.

    ولي بعدا ديدم تو وبلاگ خودتون هم نمي نويسيد. ولي حالا که سر زدم ديدم جمعه هم به روز کرده بوديد و من خبر دار نشدم.

    اميدوارم همچنان قلم بزنيد.

    خوش به سعادتتون. من امروز جزو زائرين شهدا نبودم ولي در مراسم تشييع يکي از دوستان که صبح امروز فوت شد شرکت کردم. تشييع پيکر اين خواهرمون خيلي غريبانه بود. از اونجايي که ايشون عقب مانده ي ذهني بود و سالها از تشنّج رنج مي برد و چند سالي بود که با وجود سن کمش زمين گير شده بود و مادرش پرستاريش را مي کرد، وقتي خبر مرگش را دادند کسي زياد ناراحت نشد. همه خوشحال بودند که بالأخره هم دختر خانم 23 ساله راحت شد و هم مادرش.

    تعداد تشييع کنندگانش به سي نفر هم نمي رسيد. يعني خانواده اش و چند تا از همسايه ها. حتي فاميل هم در مراسم تدفينش شرکت نکردند. نمي دونم اگه زهرا ( مرحومه ) معلول نبود، باز هم اينقدر غريبانه دفن ميشد؟

    آيا زهرا انسان نبود؟! پاک و معصوم نبود؟! چرا همه بايد از شنيدن مرگش خوشحال بشوند؟! چرا دوستان و آشنايان در مراسم تدفينش شرکت نکردند؟!

    خوش به حال شهدا. تشييع کنندگانشون باعشق و خالصانه اونها رو تشييع مي کنند، اما ما انسانهاي معمولي اگه يه کاره اي باشيم شايد چهار نفر بيشتر در مراسم تدفينمون شرکت کنند ولي اگه سرشناس و مهم نباشيم هيچ کس به خودش زحمت نمي ده حتي تو مراسم تدفينمون شرکت کنه. هر جا نفع و سودي براشون باشه مي روند و ...

    براي زهراي مرحومه دعا كنيد. امشب شب اول قبرشه.

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليكم... در مورد اون چيزي كه درباره من فكر كرده بوديد(گفتم نکنه ديگه از مطالبي که مي نويسم خوشتون نمياد که بهم سر نمي زنيد.) ارجاعتون مي دم به پست زن،بيسكوييت،مرد خودتون! در مورد زهرا خانم هم دعا مي كنم براش... از خدا مي خوام امشب سر سفره خانم فاطمه زهرا(س) مهمون باشه و ازش خوب پذيرايي كنن. يا علي