• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : ما اين قدر بي‏غيرت نبوديم
  • نظرات : 3 خصوصي ، 55 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سهيل 

    فکر نکن که دلم مي خواهد از اسرائيل دفاع کنم. اما فقط چند نکته را ياد آوري مي کنم:

    در کشور خودمان ايران مناطق هست که وضعيت آنها به مراتب از غزه بدتر است. عزيزم راه دوري نمي خواهد بروي وضعيت مردم در کردستان، ايلام، سيستان و بلوچستان و ساير نقاط محروم اين کشور رو برو نگاه کن ببين که چطور با اينهمه درآمد نفت ملت بيچاره ايران در فقر و بدبختي مي سوزند نگاه کن که چطوري به خاطر ندانم کاري ها و تعصبات کور مذهبي مناطق مرزي ما دستخوش نا امني شده و آتش فقر، جهالت چگونه مردم را به آتش مي کشد. من بيشتر از غزه تو از خودکشي هاي پي در پي جوانان و خصوصاً دختران ايلام آتش مي گيرم. از ملتي که عمري سوختند آنهم با اينهمه ثروت خدادادي!
    نمي دانم تصوير آن چند دختر بچه و پسر بچه دبستاني در يکي از روستا هاي اين کشور را ديدي؟
    http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8609120495
    اين ايران ماست:
    http://www.farsnews.net/pic.php?ph=Media-8609-ImageReports-8609120178-1_8609120178_L600.jpg
    اين را هم نگاه کن
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609140154
    دلم مي خواهد ببيني چطور بعد از اينهمه سال هنوز مديران ارشد آموزش و پرورش از نبود اعتبارات لازم براي مدارس روستايي هر هفته سخن مي گويند، آنهم با اين همه درآمد نفتي که بقول رئيس جمهورتان خزانه را پر کرده است! ترا بخدا بچه ها ما از بچه هاي غزه چه کم دارند؟ آيا آنها هم زير سلطه اسرائيل هستند؟! چطور مي تواني آنها را متقاعد کني که ما بايد به آن بچه در غزه کمک کنيم! همان بچه اي که پدرش و مادرش براي صدام حسين عزا داري مي کند!
    آيا ما مردم بيچاره که زير با ندانم کاري ها و بذل و بخشش هاي دولت مهرورز به نيکاراگوا و بوليوي و ونزوئلا و سوريه و لبنان و غزه به فلاکت اقتصادي رسيديم مسلمان نيستم انسان نيستيم!

    عزيزم فقط مردم غزه نيستند که در آنش مي سوزند کمي چشمانت را بيشتر باز کن آيا چچني ها مسلمان نيستند؟ آيا مردم سين کيانگ (ترکستان چين) مسلمان نيستند!؟ آيا مردم مسلمان قره باغ آذربايجان مسلمان نبودند؟! هنوز دولت اسلامي و ظلم ستيز شما استقلال کوزوو از صربستان را به رسميت نشناخته آنهم بعد از آنهم کشتار مسلمانان؟ آيا خون فلسطيني ها از بقيه رنگين تر است؟ آيا مردمي که دارفور توسط عمر البشير قتل مي شدند آدم نبودند انسان نبودند!؟

    پاسخ

    همه چيز سر جاي خودش.