• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : ما اين قدر بي‏غيرت نبوديم
  • نظرات : 3 خصوصي ، 55 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سهيل 
    اگر مرد فلسطين در رنج هستند مردم جاهاي ديگري هم هستند که در رنج هستند ولي آقايون اصلاً بقيه رو بيخيال شدند چرا که حضرات فقط مي تونند از اين موضوع فلسطين استفاده ابزاري کنند! موضوع اينجاست که آقايون براي ماستمالي کردن ضعف هايشان دنبال دشمن مي گردند و چه دشمني بهتر از اسرائيل! وگرنه ملت هاي در زجر زيادند!

    همانطوري هم که مي بينيد وضعيت مردم فلسطين از وقتي که اين به اصطلاح حمايت هاي جنجال برانگيز را ديده نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده! اين حمايت جز بدختي و فلاکت براي اين بيچاره ها نداشته و از آن طرف باعث شده که اسرائيل خودش را مظلوم تر از هميشه نشان دهد در حاليکه همه ما مي دانيم که تمام حرف هاي هاي اين به اصطلاح مدعيان بيهوده است و آنها در نهايت براي پوشاندن مشکلات داخلي خودشان اين جنجال ها را درست مي کنند. حتي خود اعراب و بخصوص خود فلسطيني ها از اين کاسه داغتر از آش شدن جمهوري اسلامي به ستوه آمدند حرف ها ي آقاي احمدي نژاد باعث شده که اسرائيل که قبلاً در موضع ظالم بوده نقش مظلوم رو بازي کنه و رسماً اهالي غزه رو مزدور جمهوري اسلامي بدونه و مسئله دفاع از خودش در برابر تهديدات خارجي رو مطرح کنه!
    از طرف ديگر کسي بايد صحبت دفاع از مظلوم بکنه که در درجه اول خودش ظالم نباشه جمهوري اسلامي امسال براي ?? ام بار به خاطر نقض حقوق بشر در کشور خودش محکوم شده (يعني تقريباً در اين ?? سال هر سال محکوم شده اين دفعه حتي کشور هاي مثل بحرين و اندونزي هم مجکومش کردند! حالا شايد آقايان بگويند نفوذ اسرائيل بوده ولي خود همين اسرائيل هم بارها و بارها توسط مجمع عمومي سازمان ملل محکوم شده!) متاسفانه حرف و عمل جمهوري اسلامي خيلي با هم اختلاف داره آقايون از انتخابات آزاد با نظارت سازمان هاي بين المللي در مناطق اشغالي حرف مي زنند اما در داخل کشورشون صد ها فيلتر گذاشتند و مردم رو بدون نشان دادن مدرک مستند از انتخاب شدن ممنوع مي کنند.