• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : ما اين قدر بي‏غيرت نبوديم
  • نظرات : 3 خصوصي ، 55 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سلطاني 

    آقا سيد سلام

    از نوشته هات و جوابهائي كه به خوانندگان ميدهي احساس ميكن كه درد دين داري ولي بعضي از نظرات مخالف هم صاحب حق ميباشند.مشكلاتي در داخل هست كه بايد جدي بدانها پرداخت ضمن كمك به فلسيطيني ها.

    مثلا در همين تهران خودمان در كنار شهرك شهيد محلاتي شهركي است بنام شهرك قائم .لطفا قدم رنجه كن و با دوستانتان سري به آنجا بزنيد و در بخشي از اين شهرك بنام كوي كوثر ببينيد آيا دشمنان خارجي و ضد دين زمينهاي يك عده مستضعف را گرفته و خانه هاي آنچناني ساخته اند يا كساني كه تا ديروز بما ميگفتند كه اگر يك دكمه قصبي تو لباستون باشه نمازتون قبول نيست و حالا خيلي راحت تو زمينهاي مردم جا خشك كرده اند.اگر راست ميگوئي كه معتقدم ميگوئي برو و اين محله و آدمهاي آن را ببين .

    پاسخ

    سلام بر شما. موضوع اين پست وبلاگ دفاع از مردم مظلوم فلسطين است. در پاسخ به يكي از كامنتها هم عرض كردم كه هرچيزي سرجاي خودش بايد ديده شود. يعني منكر مشكلات ديگر نيستم. در بسياري از پست هاي ديگر وبلاگ هم به موضوعات متنوع ديگر و مشكلات مهم فرهنگي سياسي و فردي و اجتماعي پرداخته ام و چشمم را بر روي حقايق نبسته ام. مي توانيد به آرشيو مطالب وبلاگ نگاهي بيندازيد. مشكل عمده‏ي مخالفاني كه با اين پست مخالفت كرده‏اند حقيقتاً آنچه كه مي‏گويند نيست. اينها اين حرف ها را بهانه‏اي براي كم‏رنگ كردن حسّ غيرت ديني و تكليف محوري دربرابر ستم‏هايي كه بر ملت مظلوم فلسطين مي‏رود كرده‏اند. به قول معروف: كلمة حقّ يراد بها الباطل. بنده هم با شناخت كاملي كه از اين جريان انحرافي و خاستگاه و آرزويشان دارم به اينها پاسخ گفتم. وگرنه امثال حضرتعالي كه اهل فكر و منطق هستيد مشخص است كه با اين جريان فاسد نسبتي نداريد. ان شاء الله خدا به همه‏ي ما بصيرت عنايت فرمايد. ممنونم از تذكرتون. يا علي