• وبلاگ : جهاد همچنان باقي است
  • يادداشت : لطفاً حوزه ها را تعطيل نكنيد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام حاج آقا سيد كميل عزيز

    من هم با شما مخالفم هم موافقم هم دوست‏تان دارم هم سلام مي‏رسانم و هم التماس دعا دارم و اما بعد؛

    تعطيل نشدن مدارس علميه خيلي خوب است اما قبول ندارم كه تعطيلي كلاس‏ها و حركات و اجتماعات تأثيري ندارد. باور كنيد تن استكبار از حركت طلاب به لرزه مي‏افتد. به جز آن باعث يك بيداري مضاعف در ميان صفوف مردم خودمان نيز مي‏گردد. حوزه‏ها و مدارس علميه و طلاب و علما و روحانيت را دست كم نگيريم!

    اما خوب است پيشنهاد جايگزين داده شود كه بدون تعطيلي دروس چگونه مي‏توان به چنين اجتماعي و چنين حركات موثري دست يافت كه اگر اين پيشنهاد عملي وجود داشته باشد آن وقت من با شما كاملا موافق خواهم بود.

    ضمنا تعطيلي گاه و بي‏گاه دروس ثلمه‏اي به اسلام وارد نمي‏كند، خاصه با نوع توجه بيشتر طلاب عزيز به ... و مي‏دانيم و مي‏دانيد چه عرض مي‏كنم.

    همچنان دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام عليكم برادر.بنده با شما فقط موافقم! اتفاقاً من هم نوشته‌ام:(بله؛ اگر شرکت در يک راه‏پيمايي، تجمع، تحصن يا برنامه‏هاي مشابه آن مستلزم تعطيل کردن کلاس‏ها باشد مي‏توان فايده‏اي عُقلايي براي اين کار تصور نمود؛ در غير اين صورت به نظر مي‏رسد تعطيلي کلاس‏ها نه تنها ضرري به استکبار و ايادي آن نمي‏رساند، بلکه مايه‏ي خرسندي آن‏ها نيز خواهد شد.) من هم با تعطيلي خشك و خالي مخالفم كه متاسفانه در بيشتر مواقع چنين مي‌شود. من فكر مي‌كنم حتي يك روز را براي درس خواندن نبايد از دست بدهيم. البته تعطيلات به هنگام و ضروري را نبايد ناديده گرفت. به هر حال مخليصيم و دعاگو. يا علي مدد. عيدتون هم پيشاپيش مبارك!