سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتراف بزرگ دکتر زاکانی

جمعه 90 اسفند 5 ساعت 11:15 صبح

برادر عزیزمان، جناب آقای دکتر زاکانی، سخنگوی جبهه متحد اصول‏گرایان در همایش مشارکت حداکثری در انتخابات فرمودند: «ما تلاشمان را برای اینکه ساکتین فتنه در لیست جبهه متحد نباشند کردیم اما زورمان بیشتر از این نرسید؛ اینکه گفته می‏شود آقای الف هم در لیست ما وجود دارد دلیلش این است که زورمان نرسید».
این جملات را باید یک «اعتراف بزرگ» دانست! اما اعتراف به چه؟ 
1. اعتراف به اینکه در لابه‏لای لیست جبهه متحد، علی‏رغم تلاش‏های صورت‏گرفته و علی‏رغم آن‏چه تاکنون جبهه متحد ادعا می‏کرد، سرانجام تعدادی از عناصر نامطلوبی که به عنوان ساکتین فتنه شناخته می‏شوند، توانسته‏اند نفوذ کنند.
2. اعتراف به اینکه جبهه متحد تاکنون با مردم و بدنه اجتماعی اصول‏گرایی برخورد صادقانه‏ای نداشته است؛ زیرا تا قبل از این، همواره این‏گونه تبلیغ می‏شد که «ساکتین فتنه» خط قرمز جبهه متحد است و یکی از ملاک‏های اصلی صلاحیت ورود به لیست جبهه متحد مرزبندی صریح با فتنه بوده است.
3. اعتراف به اینکه سهم‏خواهی‏ها و قبیله‏گرایی‏ها نتیجه‏ای جز نفوذ عناصر نامطلوب در جبهه‏ای که قرار بود سامانه وحدت نیروهای انقلاب باشد، نداشته و سرانجام به اسم وحدت اصول‏گرایان، با ساکتین فتنه وحدت شده است.
4. اعتراف به اینکه سامانه معیوب و ناقص 7+8 کارآمدی لازم و قدرت جلوگیری از نفوذ ساکتین فتنه را نداشته و اگر امثال علی مطهری هم نتوانسته‏اند وارد لیست شوند، نه به خاطر اعتقاد اعضا به حذف ساکتین فتنه و فیلترینگ قوی 7+8 بلکه یا به جهت زور امثال آقای زاکانی بوده و یا از ترس آبروریزی بیشتر بوده است.
5. اعتراف به اینکه همه دغدغه‏ها و نگرانی‏هایی که جبهه پایداری از ماه‏ها پیش در خصوص ناکارآمدی 7+8 و خطر حضور نمایندگانی از طرف لاریجانی و قالیباف در آن مطرح می‏کرد، صحیح و منطقی و دوراندیشانه بوده است، هرچند همواره با بی‏مهری و کم‏لطفی دوستانی نظیر دکتر زاکانی مواجه می‏شد.
6. اعتراف به اینکه خطر اتصال و نزدیکی به کانون‏های قدرت و ثروت که از مدت‏ها پیش توسط مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده شده بود، توسط جبهه متحد نادیده و ناشنیده گرفته شده و متأسفانه این جبهه در این پرتگاه خطرناک لغزیده است.
7. اعتراف به اینکه علی‏رغم آنچه در بیانیه جامعتین ذکر شد، نمی‏توان به لیست 30 نفره جبهه متحد از صدر تا ذیل رأی داد؛ و مردم باید برای شناخت افراد لیست تلاش بیشتری کنند. زیرا با وجود تلاش‏های مخلصانه امثال آقای زاکانی متأسفانه تعدادی از ساکتین فتنه با توسل به کانون‏های قدرت و ثروت توانسته‏اند در لیست جبهه متحد نفوذ کنند.
اما نکته پایانی؛
با این اعتراف بزرگ باید فاتحه «لیست جبهه متحد» را خواند. اعتراف آقای زاکانی و اذعان به حضور عناصر نفوذی در این لیست، تأکید و تأیید مجددی است بر اینکه «لیستی رأی دادن» هیچ وجه و حجیّت شرعی ندارد.
با این وصف، از برادر مخلص و عزیزمان جناب آقای دکتر زاکانی انتظار می‏رود شجاعانه روشنگری کرده و با معرفی اسامی افراد نفوذی در لیست جبهه متحد، مانع از رأی‏آوری ساکتین فتنه آن هم به اسم اصول‏گرایان شوند.

 پ.ن:
 مطلبی نوشتم درباره اذعان دکتر زاکانی به حضور «ساکتین فتنه» در لیست جبهه متحد:
http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=117940#msg
برادران جهان نیوز، بدون هیچ دلیلی مدعی شده اند که جناب دکتر زاکانی اصلاً چنین جملاتی را نفرموده اند: http://www.jahannews.com/vdcivuaryt1azp2.cbct.html
این در حالی است که من اون جملات رو عیناً از متن خبر سایت نسیم کپی پیست کرده بودم:
http://nasimonline.ir/NSITE/fullstory/news/?id=329998
حالا به نظرتون کی درست میگه؟! فرضاً هم آقای زاکانی اون جمله رو نفرموده باشند، آیا کسی نسبت به حضور «ساکتین فتنه» در لیست جبهه متحد شک داره؟! حتماً باید اسم ببرم؟!
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه!


نوشته شده توسط : سید کمیل

بسم الله []



لیست کل یادداشت ها

آیا رهبر انقلاب از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای کوتاه آمدند؟
زنده باد خامنه ایِ رهبر!
روز قدسی که سیدحسن نصرالله را از نزدیک دیدم!
توصیه حاج آقا مجتبى? تهرانی به رزمندگان مقاومت اسلامی
غزه در انتظار راهپیمایی ما
پیام یک جوان فلسطینی به جوانان ایرانی
[عناوین آرشیوشده]